Veckans mål

september 27, 2011 at 22:56 1 kommentar

Denna veckas mål är att äta frukost minst 4 gånger och så här på tisdagskvällen ser det rätt bra ut so far med frukostdelen i alla fall. Jag blir ganska trött när jag är i skolan och det resulterar i att jag somnar ibland när jag kommit hem. Just nu är det inte ett stort problem dock, och min dygnsrytm är fortfarande rättvänd. 🙂

Måndag
07:15 – Mannagrynsgröt, granatäpple, mjölk
12:15 – Kycklingsallad med mangocurrydressing
16:00 – Frökuse med kokt skinka, mjölk
18:30 – Spagetti och köttfärssås
21:25 – Frökuse med kokt skinka

Tisdag
7:00 – Frökuse med kokt skinka, mjölk
12.30-16.00 – Tupplur
16:30 – två portioner pyttipanna med rödbetor
17:30 – tre saftiga päron
22:50 – Frökuse med kokt skinka

Entry filed under: Kost och Recept.

Jag vet inte vad som hände

1 kommentar Add your own

  • 1. BT  |  oktober 3, 2011 kl. 16:33

    Matsedeln ser ju himlans god ut…tänk vad jag funderade vad frökuse var 🙂 Jobba på lika och det ger resultat 🙂

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Välkommen till min blogg!

Denna blogg är personlig, men du är mer än välkommen att se dig omkring, läsa och kommentera! Mer om varför jag startade den här bloggen och om mig, finns under "Bakgrund" i menyn ovanför. Enjoy!

